تعرفه اینترنت,آسیاتک اصفهان,آسیاتک نجف آباد,برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت,تعرفه آسیاتک,جستجو مراکز مخابراتی تحت پوشش,امنیتADSL,سپنتا نجف آباد,سپنتا, نجف آباد,آسیاتک نجف آباد ,اینترنت آسیاتک, اینترنت نجف آباد

اینترنت پرسرعت , آسیاتک نجف آباد , اینترنت نجف آباد

شرکت سوشیا نت اصفهان تحت نام تجاری سپنتا عامل اصلی فروش اینترنت نجف آباد و اصفهان و نماینده رسمی شرکت تلیا

ساخت صفحه ی وب ویژه برای نابینایان در تمسک

از طرف برنامه نویسان تمسک ( سیبری) هدیه ی ویژه ای برای افراد کم بینا تهیه شد. در این شهر شبکه ای ایجاد شد که به نابینایان اجازه می دهد اطلاعات اینترنتی را دریافت کنند، اطلاعاتی که از برنامه های معمولی خوانش صفحات امکان پذیر نیست. اکنون کامپیوتر می تواند صفحه ی وب را با عناصر دشوار تجزیه و تحلیل کرده و از آنها اطلاعات را استخراج نموده و بخواند.
معمولا screen reader یعنی برنامه ی خواندن اکران و خوانش اطلاعات به کم بینایان در کار با کامپیوتر کمک می کند. مسئله این است که در صفحات وب اغلب اطلاعات برای این برنامه قابل دسترسی نیست . تیمی از دانشمندان جوان دانشگاه دولتی تمسک برنامه ی screen reader را تکمیل کرده و کلیدهای ویژه ای در آن قراردادند که همه کارها را به صورت اتومات انجام می دهد. یکی از طراحان این برنامه یوگنی سیدنف ، دانشجوی سال دوم دانشکده ی فیزیک- فن آوری دانشگاه دولتی تمسک به صدای روسیه شرح داد:
این بررسی معمولی صفحه ی وبی است که هر فردی به آن عادت دارد. تنها برنامه ی خوانش اکران برای اطلاعات بیشتر را قرار داده ایم. همچنین روش های جستجو در تمامی صفحات بهتر شده و شاید بتوان گفت که این یک نوع قرار دادن مرورگر درون مرورگر دیگر است.
به گفته ی یوگنی ، امروز توسعه ی مرورگر های استاندارد مد نظر است که تکمیل مفید مرورگر های جدید است. ( راحت کردن جستجوی راه ها ، بررسی آب و هوا ، روش های جدید نشانگرها، امکانات جدید برای طراحان وب و غیره) اما تمامی این برنامه های جدید تمام و کامل نبوده و معایب خود را دارند.
برنامه ها یی که با هدف حل هر گونه مشکل مربوط به المنت های وب سایت طراحی شده اند، در قابلیت خود محدودند و در اکثر موارد قادر به حل برنامه های ایجاد شده نیستند. ما برنامه ی منحصر به فردی داریم که مشابه دیگری ندارد.
یوگنی توضیح می دهد که برنامه ی آنها به شکل صفحه وب درون مرورگر است. لازم نیست ، آنرا نصب نمود تنها با کمک یکی از مرورگر های اصلی قابل استفاده است. این دانشمند جوان توضیح داد : ” اکنون ما کار را تکمیل می کنیم ، الگوریتم ها را بررسی کرده و در آینده ای نزدیک آزمایشاتی انجام می شود یعنی نظر کاربران را جویا می شویم، اینکه برنامه تا چه حد موثر است و آیا باید تکمیل شود و یا خیر.” دانشجویان دانشگاه دولتی تمسک قصد دارند در دو ماه آینده کار با این برنامه را آغاز کنند. ایجاد نمونه ای برای تلفن های هوشمند و تبلت ها در برنامه ی آینده قرار دارد.

منبع : sputniknews


شرکت سوشیا نت اصفهان نماینده رسمی شرکت تلیا دارنده مجوز (Servco) به شماره 26-95-100 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

تعرفه اینترنت,آسیاتک اصفهان,آسیاتک نجف آباد,برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت,تعرفه آسیاتک,جستجو مراکز مخابراتی تحت پوشش,امنیتADSL,سپنتا نجف آباد,سپنتا, نجف آباد,آسیاتک نجف آباد ,اینترنت آسیاتک, اینترنت نجف آباد