تعرفه اینترنت,آسیاتک اصفهان,آسیاتک نجف آباد,برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت,تعرفه آسیاتک,جستجو مراکز مخابراتی تحت پوشش,امنیتADSL,سپنتا نجف آباد,سپنتا, نجف آباد,آسیاتک نجف آباد ,اینترنت آسیاتک, اینترنت نجف آباد

اینترنت پرسرعت , آسیاتک نجف آباد , اینترنت نجف آباد

شرکت سوشیا نت اصفهان تحت نام تجاری سپنتا عامل اصلی فروش اینترنت نجف آباد و اصفهان و نماینده رسمی شرکت تلیا

تعرفه طراحی وب سایت

روند طراحی وب در شرکت سپنتا به این صورت است که در مرحله اول نیازسنجی از مشتری انجام می شود و بر اساس آن نیازهای مشتری مشخص می گردد. سپس بر اساس نیازهای بدست آمده بهترین راه حل ممکن پیشنهاد می گردد. بعبارتی ابتدا امکانات درخواستی و نیاز ها و ایده های مشتری بررسی میگردد . در همین زمان در صورتیکه مشتری نمونه وب سایت مشابهی که نظرش را جلب نموده باشد به ما معرفی نموده باشد , وب سایت مورد نظر هم از نظر امکانات و هم نظر ظاهر و گرافیک بررسی میگردد . در نهایت با توجه به نتایج بدست آمده از بررسی ها , همکاران ما بهترین پکیج و امکانات را به مشتری پیشنهاد میدهند و مشتری پس از بررسی پکیج و اعلام نظر خود , هزینه طراحی برآورد و اعلام میگردد .

شرکت سپنتا بر این عقیده هست که وب سایت یک کالا نیست که قیمت از پیش تعیین شده ای داشته باشد . از طرفی هم این حق شماست که بدانید که هزینه طراحی چه مقدار خواهد بود و با توجه به بودجه خود اقدام به راه اندازی و طراحی یک وب سایت نماید .

هزینه طراحی می بایست با توجه به نیاز ها و امکانات درخواستی مشتری برآورد گردد.

بر فرض مشتری یک پکیج را با توجه به تصوری که خود از وب سایت مورد نظرش دارد , انتخاب نماید . حال پس از بررسی ما ( یعنی نتیجه مرحله نیازسنجی از مشتری ) مشخص میگردد که هزینه طراحی وب سایت مورد نظر مشتری کمتر از هزینه پکیجی باشد که خود مشتری انتخاب نموده و یا ممکن است خیلی بیشتر از هزینه ای باشد که مشتری در نظر دارد . بنابراین در همان مراحل ابتدایی مشتری با یک انتخاب نادرست پروژه طراحی را آغاز نموده و قطعا در طی پروژه برای طرفین مشکل ساز خواهد شد .
از طرفی شرکت هایی وجود دارند که ماژول های وب سایت رابه صورت جداگانه قیمت گذاری کرده اند و با جمع آوری ماژول ها قیمت های وب سایت هم بدست خواهد آمد . اما در این گونه وب سایت ها ماژول ها مانند اجناس برای همه قابل خرید می باشند و گاها مشتری بدون آگاهی از کارایی امکانات و ماژول اقدام به خرید آنها کرده . در صورتیکه ممکن است ماژول پاسخگوی نیاز آنها نباشد و با این اشتباه مشتری هزینه و زمان را از دست خواهد داد .
صورت دیگری هم از طراحی وب سایت وجود دارد و آن بدین صورت است که وب سایت به صورت صفحه ای قیمت گذاری میشود و این بدان معنی است که پیش بینی تفاوت صفحات به هیچ وجه انجام نشده است و در این صورت یا باعث عدم موفقیت وب سایت خواهد شد و یا در قیمت گذاری با کارفرما به تفاهم نخواهند رسید.
لازم بذکر است از طرفی هم وب سایت شما نشان دهنده کلاس کاری شما و میزان توجه و احترام شما نسبت به بازدیدکنندگان و مشتریانتان هست . حتی میتوان گفت که زیبایی و کیفیت طراحی وب سایت شما نشان دهنده کیفیت خدمات شما خواهد بود . همانطور که به زیبایی خود و محیط کار خود اهمیت میدهید , به زیبایی و کیفیت وب سایت خود نیز اهمیت بدهید . چرا که مشتریان اینترنتی شما در اولین ارتباط با شما وب سایت شما را مشاهده میکنند و در صورتیکه وب سایت شما زیبا و حرفه ای باشد و نظر مشتری را جلب نماید قطعا منجر به تمایل بیشتر مشتری جهت ارتباط بیشتر و تماس و ملاقات حضوری با شما خواهد شد .

نظرسنجی و تجربه نشان داده که بازدید کننده در اولین نگاه ، در صورتیکه با یک وب سایت با امکانات بالا و گرافیک زیبا مواجه شود ، در وب سایت مانده و به بررسی محتوا می پردازد و در اکثر موارد نیز مشتری شما خواهد شد . اما در صورتیکه با یک وب سایت ضعیف ، نامنظم و همراه با امکانات و گرافیک پایین مواجه شود ، نه تنها صفحه وب سایت شما را بسته و مشتری شما نخواهد شد حتی بعضا با خاطره بدی که از بازدید وب سایت شما دارند ، شرکت و مجموعه شما را نیز ضعیف و غیرقابل اعتماد در ذهن خود ثبت میکند و در نهایت ضد تبلیغ برای شما و مجموعه تان خواهد شد .

متاسفانه بعضا اشخاص آماتور و با اطلاعات ابتدایی و ناقص پا به عرصه حساس طراحان وب گذاشته و با هزینه های پایین اقدام به طراحی وب سایت میکنند . مشتریانی هم که قیمت برایشان بیشتر مهم هست تا کیفیت , به این نوع طراحان روی آورده و طراحی وب سایت خود را ( که با توجه به توضیحات پاراگراف فوق , شعبه مجازی و شبانه روزی شرکت , دفتر و خدمات شما در اینترنت بوده و نشان دهنده میزان کلاس کاری و کیفیت خدمات شما می باشد ) , به آنان می سپارند .

و باز هم متاسفانه با توجه به هزینه کمی که شخص به اصطلاح طراح! جهت راه اندازی وب سایت از مشتری دریافت میکند , به هیج وجه به تعهدات خود نسبت مشتری پایبند نخواهد بود و پس از مدت زیادی یک وب سایت ناقص ، ضعیف و بدون پشتیبانی نصیب مشتری خواهد شد که شخص به اصطلاح طراح! نیز دیگر پاسخگوی مشتری نخواهد بود .

در نتیجه مشتری با توجه به شکستی که خورده , این بار بدنبال یک طراح حرفه ای میگردد و اولویت ها و تصورات او نیز تغییر پیدا کرده و کیفیت را نسبت به قیمت ترجیج میدهد . بعبارتی نباید کیفیت را فدای قیمت کنیم و یک بار برای هیمشه جهت طراحی یک وب سایت حرفه ای و با کیفیت و زیبا همراه با پشتیبانی مطلوب هزینه نمایید و مادام العمر با خیالی آسوده تجارت مجازی خود را به ایران سایت ساز بسپارید .


شرکت سوشیا نت اصفهان نماینده رسمی شرکت تلیا دارنده مجوز (Servco) به شماره 26-95-100 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

تعرفه اینترنت,آسیاتک اصفهان,آسیاتک نجف آباد,برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت,تعرفه آسیاتک,جستجو مراکز مخابراتی تحت پوشش,امنیتADSL,سپنتا نجف آباد,سپنتا, نجف آباد,آسیاتک نجف آباد ,اینترنت آسیاتک, اینترنت نجف آباد