قوانین و مقررات
– شرکت موظف است مکانی مناسب را برای پشتیبانی و پاسخگویی به مصرف کنندگان و متقاضیان با آدرس دقیق و ساعت فعالیت معین مشخص نماید.
– مشخصات و نرخ خدمات باید به نحو مناسب و با جزییات کامل، بطور رایگان به اطلاع متقاضیان و مصرف کنندگان رسانده شود.
– شرکت متعهد است که ارتباط با اینترنت را در درگاه خروجی مودم تحویل مصرف کننده نماید.
– تکنسین شرکت باید با نرم افزارهای اندازه گیری لحظه ای پهنای باند، مصرف کننده را از صحت و کیفیت سرویس خریداری شده مطابق با معیار SLA سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مطلع نماید.
– شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به ارایه سرویس در صورت مشکلات پیش آمده از طرف مخابرات اعم از قطع خط مصرف کننده ، عملیات کابل بر گردان ، تبدیل شدن خط تلفن به حالت PCM یا فیبر نوری و غیره و همچنین بروز اشکال و اختلال در شبکه های مخابراتی و انتقال داده های شرکت مخابرات ایران و سایر شرکتهای مخابراتی وابسته و غیره و یا اختلال در اینترنت جهانی را نخواهد داشت.
– شرکت برقراری موضوع قرارداد را بدون احتساب مشکلات ناشی از سخت افزار و نرم افزار های رایانه مصرف کننده و همچنین اشکالات ناشی از شرکت مخابرات به میزان ۹۹% تضمین می نماید .
– تغییر سرویس مصرف کننده ( نوع سرویس ، ارتقاء یا کاهش ) با توجه به امکانات ، صلاحدید ، شرایط و ضوابط شرکت و در ابتدای دوره اشتراک بعدی امکان پذیر خواهد بود .
– شرکت می تواند به صلاحدید خود و در راستای حفظ امنیت و یا بهره وری مناسب شبکه، برخی از دسترسی های مصرف کننده بر روی بعضی از پورت ها و یا پروتکل ها را محدود نماید.
– هرگونه اشکال و اختلال در سیم کشی داخلی ساختمان، مدار مصرف کننده، تغییر در تجهیزات یا استفاده از تجهیزاتی که مورد تایید شرکت نبوده، وقفه در خدمات تلقی نمی گردد.