تعرفه اینترنت,آسیاتک اصفهان,آسیاتک نجف آباد,برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت,تعرفه آسیاتک,جستجو مراکز مخابراتی تحت پوشش,امنیتADSL,سپنتا نجف آباد,سپنتا, نجف آباد,آسیاتک نجف آباد ,اینترنت آسیاتک, اینترنت نجف آباد

اینترنت پرسرعت , آسیاتک نجف آباد , اینترنت نجف آباد

شرکت سوشیا نت اصفهان تحت نام تجاری سپنتا عامل اصلی فروش اینترنت نجف آباد و اصفهان و نماینده رسمی شرکت تلیا

رعایت این موارد امنیتی که برای همه کاربران رایانه­ ای لازم است

موارد امنیتی که برای همه کاربران رایانه­ ای لازم است

از اطلاعات مهم نسخه­ ی پشتیبان تهیه کنید:

از همه اطلاعات خود نسخه پشتیبان یا Backup تهیه کنید. شما در برابر حملات مصون نیستید. سرقت و از دست رفتن اطلاعات برای شما هم ممکن است اتفاق بیفتد. یک کرم یا تروجان (Trojan) نفوذی برای از بین بردن همه اطلاعات شما کافی است.

انتخاب کلمه عبور مناسب را سرسری نگیرید:

کلمات عبوری را انتخاب کنید که معقول و منطقی و نیز حدس زدن آنها دشوار باشد. چند عدد را پشت سرهم ردیف نکنید. همیشه کلمات عبور پیش فرض را تغییر دهید.

نرم­افزار آنتی ویروس فراموشتان نشود:

از نرم­افزارهای ضد ویروس مشهور و معتبر استفاده و همیشه آن­ها را به روز (Update) کنید.

سیستم عامل رایانه را به روز نگه دارید:

سیستم عامل خود را به طور مرتب به روز کنید و تمامی وصله­های امنیتی عرضه شده توسط شرکتهای طراح هر سیستم عامل را بارگذاری و نصب کنید.

مراقب نرم افزارهای ضعیف امنیتی باشید:

در حد امکان از استفاده از نرم افزارهای ضعیف و در معرض حمله خودداری کنید، و کارایی­های خودکار نامطمئن آنها – به خصوص در نرم افزارهای ایمیل – را از کار بیندازید.

رمزگذاری اطلاعات:

از نرم افزارهای رمزگذاری اطلاعات مانند PGP در زمان ارسال نامه الکترونیکی (e-Mail) استفاده کنید. این نرم افزار را می توانید برای حفاظت از کل هارد دیسک (Hard Disk) نیز به کار ببرید.

نصب نرم افزارهای شناسایی عوامل نفوذی:

حتماً نرم افزاری برای شناسایی نرم افزارهای مخرب جاسوسی روی رایانه خود نصب کنید. حتی بهتر است چندین نرم افزار برای این کار نصب کنید. برنامه های سازگار با دیگر نرم افزارهای مشابه (مانند SpyCop) انتخابی بسیار مناسب است.

دور رایانه خود دیواری آتشین بکشید:

از دیوار آتش یا (FireWall) شخصی استفاده کنید. پیکربندی فایروال خود را به دقت انجام دهید تا از نفوذ هر عامل مخربی به رایانه شما جلوگیری شود. این وایروال­ها همچنین مانع وارد آمدن خسارت به شبکه­ها و سایت­هایی می شود که به آنها متصلید؛ و با آنها قادرید ماهیت برنامه هایی را تشخیص دهید که تلاش می کنند به شبکه اینترنت وارد شوند.

حذف برنامه های دسترسی از راه دور:

امکاناتی را که روی رایانه ها به آنها احتیاج ندارید از کار بیندازید، به خصوص برنامه های کاربردی را که دسترسی به رایانه شما را از راه دور ممکن می کند (مانند Remote Desktop) حذف یا نه اصطلاح Disable کنید.

هکرها برای سرقت اطلاعات کاربران، روز به روز به روش­های پیچیده­تری روی می­آورند؛ ولی شما با رعایت همین نکات ساده، آسیب­پذیری سیستمهای رایانه­ای خود را به حداقل خواهید رساند.

منبع : salehin88basij


شرکت سوشیا نت اصفهان نماینده رسمی شرکت تلیا دارنده مجوز (Servco) به شماره 26-95-100 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

تعرفه اینترنت,آسیاتک اصفهان,آسیاتک نجف آباد,برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت,تعرفه آسیاتک,جستجو مراکز مخابراتی تحت پوشش,امنیتADSL,سپنتا نجف آباد,سپنتا, نجف آباد,آسیاتک نجف آباد ,اینترنت آسیاتک, اینترنت نجف آباد